آموزش طراحی وب سایت

در این چند سال اخیر که بسیاری از کسب و کارها به راه اندازی و استفاده از وب سایت روی آورده‌اند، فرصت اشتغال و کسب درآمد از طریق طراحی و راه اندازی وب سایت برای علاقه‌مندان به این حوزه هم افزایش داشته است. همچنین، با توجه به فراگیر شدن سیستم مدیریت محتوای وردپرس، این فرصت برای دانشجویان و نوجوانان هم فراهم شده تا با یادگیری این CMS، اقدام به دریافت پروژه طراحی وب سایت و کسب درآمد در منزل داشته باشند.

از طرفی دیگر و بواسطه افزایش نیاز کسب و کارها به راه اندازی وب سایت، افرادی که به صورت اختصاصی به طراحی قالب های وب سایت می‌پردازند نیز روزهای پرکارتری را سپری می‌کنند. چراکه شاید تعداد قابل توجهی از کارفرمایان علاقه‌ ای به استفاده از CMS و قالب های آماده نداشته، و بخواهند قالب اختصاصی خود را برای وب سایتشان داشته باشند.

چه به عنوان یک طراح قالب که از زبان های HTML و CSS برای طراحی قالب های وب سایت استفاده می‌کند، و چه به عنوان یک طراح سایت که با استفاده از CMS وردپرس و قالب های آماده برای مشتریان وب سایت طراحی می‌کند، به هر شکلی که قصد ورود به این زمینه کاری را داشته باشید، من به شما آموزش می‌دهم که چطور از زبان های کدنویسی و یا CMS وردپرس استفاده کرده، و طرح و سایت موردنظر کارفرما را پیاده سازی کنید.

اگر برای شروع آموزش آماده‌اید، از طریق فرم زیر، درخواست خود را ارسال کنید.

پرسش های رایج

آموزش طراحی وب سایت شامل چه مباحثی می‌شود؟

در ابتدا این مورد کاملاً به انتخاب شما بستگی دارد.

  • اگر قصد دارید طراحی قالب وب سایت به صورت اختصاصی را یاد بگیرید، به شما مبانی و شیوه کدنویسی و طراحی صفحات وب با استفاده از زبان های HTML و CSS و همچنین مفاهیم اولیه و مقدماتی UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری) را یاد خواهم داد.
  • اگر قصد دارید با CMS و قالب آماده سایت راه اندازی کنید، به شما شیوه راه اندازی سایت با وردپرس، شیوه کار با پنل این CMS، شیوه نصب قالب، شیوه صفحه آرایی با استفاده از پلاگین های مطرح، و سایر مباحث مرتبط را آموزش خواهم داد.

طراحی قالب به صورت اختصاصی و طراحی سایت با وردپرس چه فرقی دارند؟

از نظر میزان درآمد امکان مقایسه این ۲ وجود ندارد. چراکه بازدهی مالی آنها کاملاً بستگی به پشتکار و استعداد شما دارد.

اما به طور کلی اگر قصد داشته باشید طراحی قالب با HTML و CSS را یاد بگیرید، می‌توانید در آینده، اقدام به طراحی قالب های دلخواه خود و فروش عمده آنها در مارکت های داخلی کنید. علاوه بر این می‌توانید به عنوان یک طراح قالب/سایت در شرکت های مرتبط با طراحی و برنامه نویسی وب سایت فعالیت کنید. اگرچه در این حالت، نیاز خواهید داشت تا در آینده، مباحث UX و UI یا رابط کاربری و تجربه کاربری را هم به صورت جدی و با جزئیات فرا بگیرید. در آموزش های من، این ۲ مبحث به صورت خلاصه و سطحی آموزش داده می‌شوند.

اگر قصد داشته باشید راه اندازی سایت با وردپرس را فرا بگیرید، می‌توانید به صورت شخصی و فریلنسری پروژه طراحی سایت بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید قالب های آماده چپ چین را بومی سازی یا راست چین کرده و در مارکت های ایرانی به فروش برسانید. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که در صورت تمایل به فروش قالب های فارسی سازی شده وردپرس در مارکت های داخلی، نیاز هست تا با مبانی HTML و CSS هم آشنایی داشته باشید تا بتوانید اقدام به ویرایش فایل های CSS اصلی قالب کنید.

پس از اتمام آموزش، آیا به مجموعه های مرتبط برای کار معرفی می‌شویم؟

در صورتی که کیفیت کار شما پس از آموزش، مطلوب باشد، به چند شرکت طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ که از همکاران بنده هستند معرفی می‌شوید تا در صورت نیاز آنها، در ابتدا به صورت کارآموز مشغول فعالیت شوید.

ادامه فعالیت شما در آینده، بر عهده مجموعه بوده و به میزان رضایت آنها از کار شما بستگی خواهد داشت.

مدت و هزینه دوره های آموزشی چقدر است؟

همین حالا سفارش دهید