طراحی وب سایت اقساطی

افزایش نرخ تورم و قیمت ها، و در پی آن، کاهش نقدینگی، اتفاقی است که متاسفانه در این چند سال به آن عادت کرده ایم. در چنین شرایطی که قدرت خرید مردم کاهش چشمگیری پیدا می‌کند، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات، برای حفظ مشتریان خود، اقدام به فروش کالا یا خدمات به صورت اقساطی می‌کنند.
خدمات طراحی وب سایت نیز جزو خدماتی بوده که هم هزینه های نسبتاً بالا و چند میلیونی داشته، و هم بسیاری از کارفرمایان (به اشتباه) آن را جزو هزینه های مازاد و جانبی کسب و کار خود تلقی می‌کنند؛ غافل از آنکه همین وب سایت، در شرایط بد اقتصادی می‌تواند بستری جدید و کم استهلاک برای جذب مشتریان جدید و حتی خارج از محدوده جغرافیایی کسب و کار شود.

از همین رو من تصمیم گرفتم که طراحی وب سایت اقساطی را نیز به مجموعه خدمات خودم اضافه کنم. این خدمات، که از نظر جزئیات و مباحث فنی هیچ تفاوتی با خدمات طراحی وب سایت رایج ندارد، فرآیند پرداخت و تسویه پروژه ها را تسهیل می‌کند. به طوریکه شما به جای پرداخت کل مبلغ قرارداد طراحی وب سایت در ۲ یا نهایتاً ۳ نوبت، می‌توانید بخشی از آن را به عنوان پیش پرداخت واریز کرده، و مابقی مبلغ توافق شده را به تعداد اقساط مختلف با مبالغ یکسان تقسیم کنید.

در این شرایط، شما فشار مالی کمتری را متوجه خواهید شد و در زمان مشخص و پیش فرض نیز، وب سایت خود را تحویل خواهید گرفت.

شما می‌توانید در صورت نیاز به این خدمات و یا طرح سوال های خود، از طریق فرم این صفحه و یا سایر راه های ارتباطی با من در تماس باشید.

شروع از ماهیانه

۳۰۰.۰۰۰ تومان بدون کارمزد

پرسش های رایج

پرداخت اقساطی به چه سفارش هایی تعلق می‌گیرد؟

تمامی خدمات طراحی وب سایت، صرف نظر از نوع وب سایت و مبلغ توافق شده، در صورت درخواست شما مشمول پرداخت اقساطی شده و هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد.

تعداد و مبلغ اقساط چطور تعیین می‌شوند؟

برای هر نوع خدمات طراحی وب سایت، شما می‌بایست بین ۲۰ الی ۲۵ درصد از مبلغ توافق شده را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایید. مابقی مبلغ طبق تشخیص شما قسط بندی خواهند شد؛ با این توضیح که مبلغ اقساط نباید کمتر از ۳۰۰ هزار تومان، و تعداد اقساط نیز نباید بیشتر از ۱۸ قسط شود.

آیا به خدمات طراحی وب سایت اقساطی کارمزدی هم تعلق می‌گیرد؟

خیر. قیمت سفارش شما به همان مبلغی که توافق شده قسط بندی شده و هیچ کارمزدی به اقساط اضافه نمی‌شود.

مالکیت و سطوح دسترسی وب سایت و هاست در این خدمات به چه شکل خواهد بود؟

شما از همان ابتدای تحویل وب سایت، امکان دسترسی به حساب مدیریت وب سایت را بدون هیچ کم و کاستی خواهید داشت. اما در این خدمات، الزاماً از پنل هاستینگ من برای راه اندازی وب سایت استفاده خواهد شد و دسترسی این پنل به شما تحویل داده نمی‌شود.

پس از تسویه کامل اقساط وب سایت شما می‌توانید درخواست دهید تا وب سایت را به صورت کامل به پنل هاستینگی که خود مالک آن هستید انتقال داده و یا دسترسی های لازم به پنل هاستینگ پیش فرض را در اختیار شما قرار دهم.

شرایط ادامه کار در صورت تأخیر در پرداخت اقساط چگونه خواهد بود؟

در صورت به تعویق افتادن اقساط هر ماه، به شما اطلاع رسانی خواهم کرد.
در صورتی که اقساط ۳ ماه متوالی به تعویق افتاده باشد و ظرف مدت حداکثر ۱۰ روز پس از موعد آخرین قسط اقدام به تسویه کامل اقساط معوقه نشود، من این حق را قائل می‌شوم که وب سایت را به صورت کامل، و تا زمان تسویه کامل همه اقساط معوقه، از دسترس خارج کنم.

همین حالا سفارش دهید