طراحی وب سایت شرکتی

در تعریف عمومی، وب سایت شرکتی به وب سایتی گفته می‌شود که معرف یک شرکت، مجموعه یا گروه، و همچنین خدمات و سوابق آنها باشد. برای داشتن یک وب سایت شرکتی، الزامی به داشتن ماهیت حقوقی ثبت شده نیست. درنتیجه، اگر شما در قالب یک گروه و به صورت غیررسمی و ثبت نشده هم فعالیت داشته باشید، می‌توانید یک وب سایت شرکتی داشته، و از طریق آن به معرفی خود و مذاکره با مشتریان بپردازید.

علاوه بر این، وب سایت های شرکتی، طیف وسیعی از کسب و کارها و مشاغل را دربر می‌گیرند. وب سایت های شرکت های فنی مهندسی، خدمات منازل، آژانس های مسافرتی، شرکت های باربری، آتلیه های عکاسی، و بسیاری از اصناف دیگر، جزو این دسته از وب سایت ها به حساب می‌آیند.

به طور کلی، ویژگی مشترک تمامی وب سایت های شرکتی، در معرفی مجموعه، نمایش سوابق، خدمات ارائه شده، و نمونه کارها و پروژه های انجام شده در آن زمینه هاست.

درنتیجه اگر شما نیز صاحب شرکت و یا مجموعه ای هستید که خدمات خاصی ارائه داده و ویژگی های ذکر شده را دارا هستید، می توانید از خدمات طراحی سایت شرکتی استفاده کنید.

برای ارسال درخواست خود در خصوص طراحی وب سایت شرکتی، کافیست از فرمی که در انتهای همین صفحه قرار داده شده استفاده کنید. علاوه بر این نیاز خواهد بود توضیحات کامل و جامع درباره مجموعه، کسب و کار و خدمات خود ارائه داده و امکانات موردنظر برای وب سایت خود را نیز شرح دهید.

شروع قیمت از

۱۴.۸۰۰.۰۰۰ تومان

پرسش های رایج

در طراحی وب سایت، از چه تکنولوژی و زبان برنامه نویسی استفاده می‌شود؟

در تمامی خدمات طراحی وب سایت، از زبان PHP، و به طور دقیق تر، از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌شود که بر پایه همین زبان ایجاد شده است.

استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده، برای صرفه جویی در زمان و هزینه پیاده سازی خدمات است. چراکه طراحی و برنامه نویسی اختصاصی وب سایت، به زمان بیشتری نیاز داشته، و بسیار هزینه‌بر تر خواهد بود.

پشتیبانی رایگان به چه معنی و شامل چه مواردی است؟

پشتیبانی رایگان به معنی ارائه خدمات پس از فروش بدون دریافت هزینه است.

به طور دقیق تر، پشتیبانی رایگان، شامل بررسی و رفع ایرادات و خطاهای سیستمی است که احتمالاً بر اثر اختلالات نرم افزاری و یا اشتباه کاربر، در سایت رخ خواهند داد.

مدت زمان پشتیبانی قابل تمدید است؟

بله. پس از پایان دوره ۶ ماهه رایگان، در صورت نیاز و درخواست شما، این مدت در قالب یک قرارداد پشتیبانی به مدت یک سال و با هزینه ای معادل ۳۰% هزینه اولیه راه اندازی وب سایت شما قابل تمدید است.

بدیهیست در صورت پایان مدت پشتیبانی و عدم تمدید آن، مسئولیت نگهداری وب سایت و رفع ایرادات و خطاهای احتمالی آن بر عهده شما خواهد بود.

مراحل انجام سفارش چگونه است؟

  • ابتدا شما از طریق فرم موجود در این صفحه، درخواست خود را ارسال می‌کنید.
  • در ادامه و پس از صحبت های تلفنی و یا حضوری، درخواست و نیازهای شما برآورد شده، و یک پیش نویس از قرارداد بهمراه چند نمونه وب سایت آماده خدمت شما ارائه می‌شود.
  • پس از توافق، امضای قرارداد، و انتخاب یک نمونه وب سایت آماده، لیستی از محتوای موردنیاز برای درج هنگام راه اندازی وب سایت خدمت شما ارائه می‌شود.
  • کار آماده سازی نمونه انتخابی شما آغاز شده، و محتوای دریافتی به صورت همزمان در وب سایت درج خواهد شد. پس از آماده سازی اولیه، یک پیش نمایش از وب سایت خدمت شما ارائه می‌شود.
  • در صورت تأیید نهایی شما، وب سایت به صورت رسمی راه اندازی و تحویل داده خواهد شد.

آیا شیوه استفاده از پنل وب سایت را آموزش می‌دهید؟

بله. البته باید به این نکته اشاره کرد که درج محتوای اولیه در وب سایت هنگام آماده سازی اولیه، بر عهده من است.

برای مدیریت وب سایت پس از تحویل نهایی، شما ۲ رویکرد خواهید داشت:

  • در صورتیکه قصد داشته باشید شخصاً وب سایت و محتوای آن را مدیریت کنید، من یک آموزش ویدئویی در خصوص شیوه استفاده از بخش های مختلف پنل وب سایت و مدیریت محتوا آماده خواهم کرد تا با مشاهده آن ویدئو، به اندازه موردنیاز این موارد را فرا بگیرید.
  • در صورت نیاز می‌توانید تمامی این موارد را به من بسپارید. در این حالت، من در قبال دریافت هزینه ای جداگانه که کاملاً با توجه به میزان تولید محتوا در وب سایت شما خواهد بود، مسئولیت مدیریت وب سایت شما و محتوای آن را بر عهده خواهم گرفت.

ویژگی های عمومی خدمات طراحی وب سایت

پشتیبانی 6 ماهه رایگان

پشتیبانی ۶ ماهه رایگان

پشتیبانی فنی رایگان از تمامی خطاهای سیستمی احتمالی به مدت ۶ ماه از تاریخ تحویل

هاست و دامنه رایگان

هاست و دامنه رایگان

استفاده از پنل های هاستینگ قدرتمند cPanel برای مدت یکسال به صورت رایگان

طراحی واکنشگرای سایت

طراحی واکنشگرای سایت

طراحی سایت های واکنشگرا برای نمایش بهینه در نمایشگرهایی همچون تبلت و موبایل

مشاوره فنی رایگان

مشاوره فنی رایگان

مشاوره فنی رایگان پیش از اجرای پروژه، جهت ارزیابی هرچه دقیق تر نیازهای شما

امنیت پیشرفته

امنیت پیشرفته

برقراری امنیت وب سایت در سطح پیشرفته جهت جلوگیری از هرگونه آلودگی و نفوذ امنیتی

بروز رسانی مستمر

بروز رسانی مستمر

بروز رسانی مداوم وردپرس و پلاگین های مورد استفاده جهت حفظ صحت عملکرد وب سایت

همین حالا سفارش دهید