مشاوره طراحی وب سایت

پیش از اقدام به انجام هر کاری، اگر بتوانید اطلاعات دقیق و مناسبی درباره جزئیات، چالش ها و مشکلات احتمالی آن کار به دست آورید، می‌توانید به دور از هر دغدغه و نگرانی، درباره شیوه انجام آن کار تصمیم بگیرید. در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که در خلال انجام آن فرآیند مشکلاتی پیش آمده که باعث هدر رفتن سرمایه و زمان صرف شده شما شود؛ اتفاقی که مسلماً برایتان خوشایند نخواهد بود.

بارها شاهد بوده ام که مجموعه های مختلف صنعتی، خدماتی و غیره، بدون آگاهی و اطلاعات اولیه، تصمیم به راه اندازی وب سایت و بسترسازی مجازی برای کسب و کار خود کردند. اما همین عدم آگاهی نسبت به جزئیاتی همچون تفاوت سیستم های مدیریت محتوا، شیوه های مختلف راه اندازی وب سایت، استانداردهای طراحی وب سایت، و یا حتی نیازهای کسب و کار خود، تقریباً در همه موارد منجر به شکست خوردن وب سایت، عدم دریافت بازخورد مثبت، و در نهایت هدر رفتن سرمایه آن مجموعه محترم شده است.

من با ارائه خدمات مشاوره طراحی وب سایت به شما این امکان را می‌دهم که طی چند جلسه کوتاه، با جزئیات و زیر و بم خدمات راه اندازی وب سایت آشنا شده، و بتوانید سنجش درستی از نیازهای کسب و کار خود در بستر وب داشته باشید. درنتیجه این جلسات مشاوره، وب سایتی که برای کسب و کار شما راه اندازی می‌شود، بیشترین تناسب را با زمینه کاری و نیازهای کسب و کار شما خواهد داشت.

شما می‌توانید درخواست خود برای دریافت مشاوره طراحی وب سایت را از طریق فرم زیر ارسال نمایید.

هر ساعت مشاوره

۴۵۰.۰۰۰ تومان

پرسش های رایج

جلسات مشاوره به صورت حضوری برگزار می‌شوند یا غیرحضوری؟

با توجه به سکونت بنده در شهر کرج، امکان برگزاری جلسات به صورت حضوری فقط برای شهرهای کرج، تهران، هشتگرد و سایر شهرهایی که حداکثر در ۵۰ کیلومتری شهر کرج قرار دارند، میسر است.

بدیهیست جلسات برای مجموعه های محترمی که در سایر شهرها مشغول فعالیت هستند، به صورت پیش فرض غیرحضوری برگزار خواهد شد. لازم است اشاره کنم که با شرایط خاص، امکان حضوری شدن جلسات برای این شهرها نیز وجود دارد. برای آگاهی از این شرایط، می‌توانید از طریق فرم همین صفحه با من ارتباط برقرار کنید.

مشاوره طراحی وب سایت در چند جلسه انجام می‌شود؟

به صورت پیش فرض عدد خاصی وجود نداشته و تعداد جلسات مشاوره به ۲ فاکتور میزان آشنایی شما با فرآیند طراحی وب سایت و جزئیات مرتبط، و همچنین مقیاس کاری موردنظر شما در بستر وب بستگی دارد.

مسلماً هرچه آشنایی شما با فرآیندهای نرم افزاری و وب سایت بیشتر، و مقیاس کاری‌تان کوچک تر باشد، به تعداد جلسات کمتری برای مشاوره نیاز خواهد بود و بالعکس.

جزئیات جلسات مشاوره را چه مباحثی تشکیل می‌دهند؟

به صورت کلی و در جلسات ابتدایی، کلیات و مبانی وب سایت ها و سیستم های آماده را آموزش خواهم داد تا شما گزینه های پیش روی خود برای طراحی وب سایت را بشناسید. در ادامه و با شناخت و آگاهی کافی از حوزه فعالیت و کسب و کار شما، سعی خواهم کرد نیازهای شما را برآورد کرده، و بهترین و ایده آل ترین گزینه ها برای طراحی وب سایتتان را شناسایی کرده و به شما ارائه دهم.

در صورتی که قبلاً وب سایتی راه اندازی کرده و قصد بازطراحی یا اصلاح آن را داشته باشید، با توجه به استانداردهای طراحی وب سایت، ایرادات موجود را شناسایی کرده و راه حل های لازم برای رفع آنها را ارائه خواهم داد.

شیوه پرداخت هزینه مشاوره به چه صورت است؟

یک ساعت اول مشاوره طراحی وب سایت، صرفاً جنبه معارفه و آشنایی طرفین را داشته و رایگان خواهد بود. در همین یک ساعت من سعی خواهم کرد با دریافت اطلاعات کلی از مجموعه و برآورد نیازهای شما، تعداد جلسات یا ساعات مشاوره را مشخص کنم.

برای جلسات بعدی، هزینه مربوطه حداکثر تا ۵ ساعت پیش از آغاز جلسه دریافت خواهد شد.

همین حالا سفارش دهید